you know another guy can't handle this

Man inser att det börjar gå lite för långt när man stirrar en främmande snubbe i nacken medan han klipper sig i en halvtimme och ba OMG I WANTS TO TOOOUUUCH THAT HAAAIIIRRRR... *sträckta ut armen*, typ. Men det såg så mysigt nyklippt ut. Och bruden som klippte honom smetade in produkter som skulle luktat så gooooott. Så nomnom. Och så reste han sig upp och jag hade glömt bort hur han såg ut framifrån, men så stod han och tog på sig glasögonen och OMG he was so adorable. Such a little nerd. Couldn't help smiling at him when he went to pay for his new hair. SO CUUUUTE.

And that is when it hit me. I AM SEXUALLY STARVED. Seriöst. Alltså, I don't miss, you know, sex itself. I just miss being sexual. Typ att krångla in fingrarna i underbart strävt, fint hår som luktar så underbart manligt. Att kunna krama någon och känna sig litenlitenliten. Att kunna röra vid någon och få ett underbart svar i form av ett spinnande. Mmm. Jag saknar det så otroligt mycket. Och pussar, det saknar jag mest. En söt liten puss från en underbar person liksom. LALALA. I. Am. Starved.

Men whatever, det här skulle inte handla om min sappyness!

Eller jo. För nu vet jag inte vad jag ska skriva mer.

Kommentarer
Postat av: Melinda

haha vilket underbart inlägg Miljis! Fast ändå lite tragiskt, jag förstår hur du känner! Du skulle kunna utbilda dig till frisör, då får du smeta in produkter i många mäns hår, mmmmmm! ;)



Ta det varsamt sen när du väl har en kille, så att han inte skräms bort av dina fingrar som är över hela hans kropp (eller håret..)! ;);)

2010-03-31 @ 18:54:44
URL: http://pindilusen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0