50 first dates

Senaste tiden kan sammanfattas med glittrande älvor (dvs Twilight), Anton, bad mitt i natten i en svinkall sjö (Karstorp, inte Simsjön, så riktigt SÅ kallt har det inte varit), stukad fot, Dennis som tar hand om mig, nördande (rollspel, lajv, naked gaming and regular gaming), detaljer runt flytt (Falun - here I come), otrolig tur med pengar, shopping, otrolig otur med annat, Kai (min fina, fina mobil), cola, flöt, långa nätter och ljus i all anda.

Det är såhär sommaren ska vara. Jag har inte riktigt åkt någonstans och visst har jag längtat bort, men jag har ändå alltid haft något att göra. Jag har åkt runt i Västergötland, lekt med mina vänner, umgåtts med familjen, chillat hemma och allt däremellan. Jag har varit upptagen på det allra bästa sättet. Det gör mig lycklig.

Jag är lycklig.


Kommentarer
Postat av: Melinda

Låter underbart! Lycka! <3

2010-08-02 @ 14:36:27
URL: http://melindaochjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0