change

Imorgon tänkte jag börja min väg till förnyelse. Liksom, det är en termin kvar av gymnasiet innan vi tar studenten (en vecka innan skolan slutar, muahaha) och det är inte direkt som att jag har något som håller mig tillbaka nu. Jag kan bli den personen jag vill vara (vem nu det än är), och det är ingen idé att låta bli. Så jag tänkte börja imorgon, med den otroligt fantastiska lösningen på allt - genom att klippa mig.



Sådär hade jag tänkt mig att min lugg ska se ut, haha. Dessutom är hon väldigt snygg, den där Lauren Walsh, så jag tänkte att det det inte skulle vara någon fara om jag visade med en bild. Hon blev liksom inspirationen, för jag gillar att ha rak lugg och jag vet att jag passar i det - men jag vet inte om jag passar i det när jag har den här hårfärgen jag har (typ mörkblond). Så jag tänkte att jag skulle prova. Dessutom är frisörer bättre på att klippa rak lugg än jag och min mamma (sist hon gjorde det så blev min lugg typ fem centimeter lång och jag såg ut som en egyptisk prinsessa eller något), så jag känner att det är ganska safe. Är det fult så hinner det ju växa ut, av någon anledning växer ju luggen fortare än allt annat hår (blä).

Det ska bli skönt att börja om på nytt snart. Nästa sak efter klippningen blir nog en tatuering (om jag har råd). Jag har inte riktigt bestämt mig för hur den ska se ut, men jag vet vad jag ska ha. Men mer om det någon annan gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0