i'd never run you over, i wouldn't wanna dent my car

Jag är verkligen en underbar människa när jag blir sjuk. Överallt letar jag efter någon som kan tycka synd om mig, hahaha. Fast det är ganska jobbigt. Jag märker själv att jag är sjukare nu för tiden än jag var när jag var mindre. Undrar varför. Kanske för det mer och mer bristande immunförsvaret? Kanske har all min tid inomhus framför en datorskärm äntligen gjort mig försvagad i mer än leder och i att, eh, typ uppehålla kroppsideal? Jag vet inte. Eller så beror det på det faktum att jag har sprungit omkring i typ inga kläder alls i vinter. Och har ätit mer chips än apelsiner, så att säga. Men man vet aldrig. Dessutom bryr jag mig inte särskilt mycket. Det är bara jobbigt att vara sjuk!

Jag har i alla fall spenderat lovet med lite allt möjligt. Har kört på körskolan två gånger - den första gjorde jag en väldigt lyckosam rivstart under (man måste visst släppa lite på kopplingen om man ska åka iväg) och under den andra så fick jag köra i trafiken (helt otroligt!). Dessutom har jag träffat min fina kompis Emma och det var underbart det med! Vi träffas allt för ofta, hon bor i Hjo och jag bor, eh, här. Visserligen går hon i skolan här, men det blir ändå aldrig att vi träffas. Livet kommer i vägen. Så det var kul. Dessutom har jag umgåtts med mina skolvänner, typ Wero, och så följde jag med Anton när han spelade in sitt radioprov! Robba på, säger jag bara. ;)

MEN SÅ DET BÄSTA. Jag fotade min fina systeryster och det var kuuul! Och bilderna blev bra. Här under har ni favoriten.


Snygga bilder åsido så tror jag nog att det faktum att jag låg på marken typ hela tiden antagligen var det som pushed me over the edge, så att säga. Jag var ju faktiskt lite sjuk innan med. Men nog om mig.

Glad Påsk!

Kommentarer
Postat av: Mia (Pieni Musta Enkeli)

hihi, laddade upp bilderna på min blogg med..

lovely pictures.. du är grym!! <3<3

2010-04-04 @ 22:59:38
URL: http://pienimustaenkeli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0