vegas skies

Ja, men nu kommer det obligatoriska inlägget om hur lite tid det är kvar till studenten och omg livet börjar aaah vad ska jag göra och blöh. Fast, det där tog hand om det ganska bra faktiskt. Så nu lämnar vi det och går över till något intressantare.

På tisdag är det 10 dagar till studenten, då ska jag ut, första gången med Dennis, aka, mah boyfriend. OKEJ, JAG SKREV DET BARA FÖR ATT SKRYTA LITE OM ATT JAG HAR EN POJKVÄN, MEN VADÅ, DET HÄNDER INTE VARJE DAG! Haha, dessutom gillar jag att gå ut, det är något med alkohol som får mig att leva upp, glömma dimman och bara njuta. Fast jag ska inte bli så full, jag lovar. Jag måste ju ha vett nog att kunna ta mig från centrum till brorsans lägenhet mitt i natten, haha! Men äsch, jag har ju någon med mig.

Ja, men livet leker. Ganska ofta suger det, men det leker ändå. Om inget så leker det med en! Faktum är i alla fall att jag har underbara vänner, såsom Anton som står ut med mig och min nyckfulla natur och mina random abstinensanfall, haha. Och Melinda, som idag (lördag) fick en liten underbar dotter (på samma veckodag som jag gissade att den skulle komma!) och som alltid och förevigt är jättesnäll och gullig mot mig! Helt fantastiska är dem, seriöst, hade haft det alldeles för tråkigt utan dem.

Min nya favoritlåt är i alla fall All That I Wanted Was You av Erik Hassle, för det låter som att han sjunger "And Milja" fast det är typ Amelia/Emilia, haha! Men det gör mig glad.

Nu babblar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0