something isn't right

Idag har jag lyckats med mycket. Bland annat har jag säkrat ett MVG i Samhällskunskap och fått MVG på provet i Kristendom/Judendom. Jag är nöjd. Dessutom skrev jag uppsats på engelskan och har fått massa komplimanger för mitt skrivsätt, det är fantastiskt! Det är även fredag, vilket innebär att jag hade sovmorgon OCH slutade klockan 13! Inte för att det var speciellt. Kom hem till ett laggande internet och det sög.

Jag vet inte riktigt vad jag ska säga/göra. Känner mig lite ensam och försökte blidka mitt starved mood med choklad, men det fick mig bara att känna mig tjock och flötig i ansiktet, haha. Och jag fick ingen egoboost i skolan heller. Dayum. Längtar till måndag, måndagar är trevliga. Dessutom är det bara två dagar kvar på måndag, tills jag åker till Stockholm och jag vill till Stockholm so bad!

Nu vet jag dock inte vad jag ska skriva mer. Lämnar er med en musikvideo från forna dagar. Vem älskar INTE Good Charlotte?!


Puss & kram, skumbanan.


Kommentarer
Postat av: Anton

Jag hatar Good Charlotte

2010-05-12 @ 14:18:20
URL: http://indiesponge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0