over you



Det är den jag lyssnar på just nu, fick den av min underbara Tvilling. Försöker sakta men säkert att gå vidare, you know? Jag har försökt vara duktig, försökt vara det ex man vill ha, den som är snäll och trevlig och en bra vän. Jag har gjort det, för jag har velat att det ska fungera, jag har velat ha en vänskapsrelation med honom. Men han vill inte vara min vän. Han vill inte vara med mig alls. Och ärligt talat, efter hur han har behandlat mig, efter att ha lärt mig hur han fungerar och hur han behandlar sina vänner över huvud taget så vet jag inte ifall jag vill vara hans vän, inte om han inte skärper sig. Jag är värd så mycket mer. Jag har varit arg, jag har gråtit, jag har varit så jävla deprimerad att jag inte ens har orkat röra på mig. Men inte mer, inte längre. Han är inte värd det, han är inte värd något alls. Han borde dö nu eller något. Jag tog bort honom från facebook och från msn idag, tog bort hans telefonnummer i veckan. Nu, om det är något han bryr sig om, så får han höra av sig på det sätt hans lilla hjärna kan komma på. Om han vågar. Han är ju faktiskt en utav de fegaste människorna i hela universum.

Fast nu låter jag som en bitter exflickvän igen. Men jag har rätt att vara det. I was the one who got dumped.

Well, I never saw it coming.
I should've started running
A long, long time ago.
And I never thought I'd doubt you,
I'm better off without you
More than you, more than you know.
I'm slowly getting closure.
I guess it's really over.
I'm finally getting better.
And now I'm picking up the pieces.
I'm spending all of these years
Putting my heart back together.
'Cause the day I thought I'd never get through,
I got over you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0