multiple personalities

Det är sjukt vilka små saker som kan rucka ens värld när man har byggt upp den sådär trevligt igen, vad som kan göra ont i hjärtat (hade tänkt att skriva krossa, men det var för emo), fastän man hoppats på att det aldrig skulle göra ont igen. I don't know what I'm most pissed about. The lack of trust, the lack of loyalty, the lack of common fucking sense. Or just the fact that you still haven't called me and soon it's too late, you leave in five days and get to get over me when you're gone. You get to handle everything while safe at least a thousand miles away, and I have to stay here and just deal with it. Be a fucking man and call me. Tell me you're sorry that you didn't call any sooner. Or don't. Because you probably aren't, you know, sorry.

Klippte mig förut, det blev rätt snyggt, men det fuckar sig när mer än vad som är lugg vill vara lugg. Tydligen ser jag ut som jag gjorde i åttan. Yay för den. Vissa människor är sämst på att ge komplimanger, jag säger bara det. Och jag vet att du tar åt dig nu, men det får du allt ta. Jag vill inte ha en ursäkt imorgon, för det är bara ett konstaterande, sluta tro att allt revolves around you. Borde inte du om någon fatta att det inte gör det? I guess not. You're the one who's happy and safe and things everything lasts forever and never changes. Newsflash. They do. Change, that is.

Det är stört kallt ute. Gick hem från yogan, visserligen med ett par snodda, varma vantar på händerna, men med en lust att ta livet av mig för att det är så kallt. Okej, inte ta livet av mig kanske. Men det är ont-i-näsbenet-kallt ute. Kyla-in-i-märgen-kallt. Jag fryser fortfarande och nu har jag ändå varit hemma ett tag. Kanske håller jag på att bli sjuk. Hoppas det. At least then I can pretend I don't look outside the window of the bus, both hoping and dreading that I'll see you. I miss you and I hate you for it. I hate that I miss you and you don't even care about me. I thought I was as important to you as you were to me. But maybe it's too selfish to think that I'd ever be more important to someone than the air they're breathing. Everyone knows I suck. Maybe I should just realise it too.

Jag känner mig schizo när jag skriver det här. En bit text med normal information. One part where I bitch and moan about things I think I'm the only one to ever have felt.

Jag tror jag går och lägger mig nu. Det blev allt för mycket av ett emoinlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0