love love kiss kiss blah blah blah

Jag känner typ inte för att blogga på ett tag, för ännu en gång har det blivit så att folk jag inte vill ska läsa det här läser det och jag skriver för dem istället för mig. Folk som bara öppnar munnen för att skryta eller för att få självömka och samtidigt berätta det för alla i universum så att vi måste bry oss. Det är lite såhär att I couldn't care less. Jag har egna problem att ta itu med. Jag är fuckad, störd, beroende och en stalker. Och nu är det meningen att jag ska vara den som bär dig med. Du frågar inte ens. Du begär det. Och jag orkar inte det.

Tur att det finns några människor som fattar det också. Och som bär mig, utan att veta om det. Ni är bäst. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0