walking on sunshine

De senaste tre dagarna har jag gått allt för mycket för att det ska vara kul. Fast jag måste erkänna att det har lett till att jag inte är lika trött i benen som jag skulle ha kunnat vara! I torsdags var det 50 dagar kvar till studenten och det var lika underbart som jag trodde att det skulle vara! Underbart sällskap, getting drunk och en mysig stämning ute. Success! Jag och Anton gick hem från Husaren och det var rätt jobbigt. Tog typ 45 minuter innan jag var hemma och kunde sova?! Fast vi stannade och gungade på min gamla låg- och mellanstadieskola, fast inte så länge. Anton hade ont i sin svanskota efter att ha först dragit ner mig på sig mitt på dansgolvet (haha, och då är det förvånansvärt att han bara fick ont i svanskotan, jag är inte direkt världens lättaste) och sedan ha ramlat en och en halv meter från en liten platå (typ en scen tror jag att det är?). Han hade fruktansvärt ont i fredags med. Kanske idag med(?).

Jaja, det var lyckat i alla fall. Särskilt med tanke på att jag nyss kom ihåg en sak jag helt hade tappat bort som hände, typ att någon försökte lyfta mig (gud, han - för det var en han, minns inte vem dock, haha - måste ju ha brutit ryggen eller något i försöket), hahaha. Så, eh, vart var jag? Just det. Gå.

Igår i alla fall, så var det bakisdag, vilket jag och Anton hade bestämt skulle ägnas åt pizza på Billingens Pizzeria, så dit åkte vi buss. Jag var inte så bakis egentligen, var mest lätt illamående för att jag inte hade fått ordning på vätskebalansen än. Och för att jag rökt mer än jag någonsin rökt i hela mitt liv. Kan ju ha bidragit i alla fall. Hade ju ont i nacken med (det har jag än, usch), för att jag headbangade igen. SLUTA LÅTA MIG GÖRA DET, jag ångrar det så mycket dagarna efter! Men men. Vi åkte till pizzerian och av någon anledning slutade det besöket med att jag blev kallad Viking? Jag ba what. Sen gick vi till Kvantum, köpte chips åt mig, träffade på Herr Ex-pojkväns mamma (vilket var lite awkward, men jag gillar henne jättemycket, så det var lugnt!), och sedan GICK VI HEM. Giiiick ännu merrrr. Det är långt. Jag var helt död när jag kom hem.

Men nej, det tog inte slut där heller. Idag vaknade jag 7.30 och begav mig till Göteborg. Och där gick jag runt i fyra timmar minus den tiden jag satt på pojkvänstolar och vi åt. Och just det, vi tog en liten minitripp på spårvagnen med. MEN ANNARS GICK JAG. Och nej, jag hittade inga skor.

Livet leker i vilket fall som helst!

BYES.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0