life as you know it

Ack livet. Ja, vad finns det mer att säga? Imorgon är det 50 dagar till studenten och det ser jag fram emot, för jag får festa med någon jag har insett är en superbra vän. Dessutom är det glittertema, och det gillar jag massor! Livet leker, solen kommer fram och jag är bäst på att starta i backe.

Fast ja, allt är väl inte bra. Jag har tappat intresset för skolan helt och hållet, vilket man kan se på det underbara resultatet jag fick på religionsprovet. Visserligen hade jag varit sjuk innan och hade inte haft ork till att plugga, men herregud, ett IG? Inte för att jag är särskilt förstörd över det, haha, det var så kul! Men jag har en uppsats/rapport-thingymajig att skriva tills på söndag och ett tal att hålla på engelskan på fredag. Och imorgon är det fest och på lördag ska jag till Göteborg. No time for school. Blech.

Imorse luktade köket tequila, det var kul! Hejdå.

Kommentarer
Postat av: Ree

Ja, men ellerhur? Plugga versus LIFE? x_X Life all the way <3

2010-04-15 @ 08:39:35
URL: http://ariana.callhergreen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0