there's gotta be somebody

Jag tänkte skriva ett random inlägg här. Idag är det fredag. Jag har varit tillsammans med Dennis i fyra veckor idag. På måndag är det en månad. Körkortet går framåt (mina studentpengar löste dock bara ett tillfälligt problem, jag behöver ett jobb, mina pengar tar slut snart). Jag har 18,3 i medel - 20,3 med meritpoäng (om man ser på mitt förstahandsval, minns inte om mitt andrahandsval krävde mer matte). Jag är fortfarande sjuk, dock inte lika mycket. Jag har varit arbetslös i två veckor nu. Jag tror inte att jag får min drömlägenhet när jag flyttar, kanske om det blir Borås, men jag vill inte plugga i Borås, så det är ju lagom kul. Jag...

Ja.

Det finns inte så mycket att säga om mitt ack så spännande liv.

Dennis är fantastisk, han har bara tendens att glömma bort det ibland.

Adjö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0