bitch song

Det är nu man kan vara sig själv. Äntligen, efter all denna tid, så har jag hittat ett Jag som jag hyfsat gillar. Hon deppar inte ner mig, hon bitchar på - och hon är älskad av allt och alla. Gud, vad emo jag låter. Men så är det. Visserligen får jag ångest över att trots mina pengar jag fick i studentpresent så känns det som att körkortet är allt för långt borta för att de ska räcka. Visserligen får jag ångest över att jag fortfarande leker mina mind games med folk jag tycker om (nej, inte dig Anton ;P), för att se om de stannar även efteråt. Visserligen är jag fortfarande en tönt i folks ögon, fortfarande överviktig (shut up, I am and you know it), fortfarande drygare än Yes... Men det gör ingenting. Jag trivs i mig själv, och klippandet av håret gjorde faktiskt mycket i det.

Det finns så mycket som har bidragit till detta. Anton, söta, gulliga, fantastiska Anton, vännen som slår allt och alla i hästlängder. Fina Anton som följer med mig till Maxi helt randomly när jag ber om det, för att sedan få dagen till att bli fylld av elektronik och Framtiden. Söta Anton som är helt gullig mot mig när ingen annan är det och när jag inte förtjänar det, som stödjer mig i allt jag tar för mig, min klippa och mitt berg. Vi har inte känt varandra så länge, vi har varit vänner ännu kortare tid, men du är så underbar att det känns som att vi har känt varandra i år! Du uppmuntrar mig i allt jag tar för mig, låter mig bitcha på och håller mina hemligheter mellan oss. Jag säger saker till dig som jag inte säger till någon annan, för jag litar på dig. Du är underbar and I loooove you!

Så har vi alla andra med. Orkar inte skriva något vettigt om er, är så insnöad på Anton just nu, haha. Dessutom vet ni att ni betyder mycket för mig, för har jag sagt det till er så älskar jag er av hela min själ. Att älska är inget jag tar lätt på, vilket folk borde veta vid det här laget. Har jag någonsin verkligen älskat någon så finns ni kvar i min själ för evigt. SJÄL, SJÄL, TVILLINGSJÄL, Ariana. <3 Se, jag nämnde dig med, även om jag inte hade behövt! Ända sedan vi började rolla på Hoggy har vi vetat att vi älskar varandra, även om vi bråkat och drygat och glidit ifrån varandra om och om igen. WE LOVE US.

Ah.

Random sappyness.

Men ni älskar't ;)

Kommentarer
Postat av: Antonio Banderas

Love you too <3333

2010-06-14 @ 07:08:31
URL: http://indiesponge.blogg.se/
Postat av: Pixi

Jag minns när jag träffade dig och Ariana vid slottet i sthlm för jättelängesedan! Jag saknar dig! Jag mins när vi rollade med, haha! fast på msn och inte på hoggy då ;)

kramkram<3 ta hand omdig! :*

/Pixi

2010-06-16 @ 22:36:49
URL: http://zombiefiedcherry.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0