pointless

I must admit it helped a little bit to think of how you'd feel when you saw it, I didn’t know that I had that much strength, but I’m glad you see what happens when you see you can't just play with peoples feelings, tell them you love them and don’t mean it, you’ll probably say that it was juvenile, but I think that I deserve to smile. I bust the windows out your car. You know I did it cuz I left my mark, wrote my initials with the crowbar and then I drove off into the dark. I bust the windows out your car.

Kommentarer
Postat av: Melinda, 19 år & gravid

Herregud vad jag har latat mig detta lov!! Det är helt sjukt. Jag läste i organisationsboken liiite igår, men det är knappt värt att nämna... Hoppas på det bästa i alla fall. Det har i alla fall varit skönt att bara dega, sitta framför datorn typ! :P



Jag vill ha det såhär jämt xD Kanske inte jämt... men du fattar ;)

2010-02-20 @ 11:55:51
URL: http://pindilusen.blogg.se/
Postat av: sandra

haha jag ligger efter så jävla mycket, så jag tänkte ta igen lite på lovet.

i typ.. onsdags tänkte jag plugga, sen börja tänka på hur mycket jag har, så jag kom fram till att jag inte kommer bli klar ändå, så jag sket i det :(

HAHAHAHA hur lyckades du göra sönder strängen? D:

2010-02-20 @ 22:16:12
URL: http://sandraadam.blogg.se/
Postat av: sandra

HAHHAHAHA okej :( men så blev det för mig en gång med, jag tog fram gitarren och så var den sönder ba :(

2010-02-20 @ 22:28:02
URL: http://sandraadam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0